Vyhodnotenie prieskumu spokojnosti
Prieskum spokojnosti zákazníkov SLM za uplynulé obdobie
Prieskum zákazníckej spokojnosti
Milí priaznivci metrológie, dovoľte, aby sme s Vami zdieľali výsledky prieskumu zákazníckej spokojnosti, ktorý sme realizovali cielene za účelom zistenia spokojnosti zákazníkov s našimi službami.
V prvom rade sa však chceme poďakovať všetkým zákazníkom, ktorí sa zapojili do prieskumu a ochotne vyplnili krátky štruktúrovaný dotazník. Ceníme si Váš čas aj Vaše názory.
Poďme sa teraz pozrieť do grafov, čo si o nás myslia naši zákazníci.
V prvej otázke nás zaujímalo, aké služby sú našimi zákazníkmi najčastejšie využívané.
Naši zákazníci najčastejšie využívajú služby týkajúce sa overenia a kalibrácie. V menšej miere sú však využívané služby, ktoré ponúkame za účelom väčšieho komfortu pri starostlivosti zákazníkov o ich meradlá. Preto by sme ich radi vyzdvihli. Aký význam majú tieto služby pre zákazníkov?
- majú zákazníkov odbremeniť od potreby kontrolovať si termíny platnosti overenia alebo kalibrácie (tzn. že my sledujeme termín platnosti overenia/kalibrácie za zákazníka);
- majú ich zbaviť nutnosti viesť si vlastnú evidenciu o meradlách (t.j. že evidenciu vedieme my za zákazníka);
- pomáhajú udržiavať poriadok v prechádzajúcich objednávkach a to práve vďaka elektronickým službám, resp. klientskej zóne, kde zákazníci prehľadne vidia okrem iného aj stav a históriu svojich objednávok;
- vďaka službe poradenstvo nemusia zákazníci zdĺhavo pátrať po odpovediach na svoje otázky, ale stačí nám zavolať alebo napísať.
V druhej otázke sme sa pýtali na mieru spokojnosti zákazníkov s našimi službami a zároveň nás zaujímalo aj to, z akého dôvodu sa k nám zákazníci opakovane vracajú. Tretia otázka sa teda týkala toho, čo naši zákazníci oceňujú na spolupráci s nami.
Na základe výsledkov prieskumu môžeme konštatovať vysokú mieru zákazníckej spokojnosti s našimi službami. Až 97,4 % zákazníkov, ktorí sa zapojili do prieskumu vyjadrilo spokojnosť na škále „veľmi spokojný/á“ a „skôr spokojný/á“. Ako dôvody využívania našich služieb zákazníci uviedli predovšetkým profesionálny prístup a kvalitu poskytnutých služieb. Viac než polovica opýtaných zákazníkov taktiež vyzdvihla dôveryhodnosť a jednoduchú dostupnosť našich služieb.
Posledná otázka v našom prieskume smerovala k ochote odporučiť naše služby ostatným ľuďom.
Výsledky poukazujú na to, že až 98,7 % zákazníkov, ktorí sa zapojili do prieskumu by nás „rozhodne áno“ alebo „skôr áno“ odporučilo ostatným ľuďom.
S potešením by sme chceli vyjadriť vďaku našim zákazníkom za prejavenú dôveru. Sme radi, že sa nám darí napĺňať vysoké štandardy a veríme, že s našimi službami budete aj naďalej spokojní.